První veřejné projednání MAP ORP Roudnice nad Labem II

Dne 14. 2. 2019 proběhlo první veřejné projednání projektu MAP ORP Roudnice nad Labem II, v rámci kterého byli účastníci seznámeni s náplní projektu, s realizačním týmem a s chystanými aktivitami. Na setkání dorazily také dvě zaměstnankyně Krajského akčního plánu vzdělávání zaměřeného na SŠ a VOŠ, kteří účastníkům projednání představili svou činnost v území Ústeckého kraje.
 
 
 
Na programu prvního veřejné projednání bylo také utvoření pracovních skupin, které představují povinnou aktivitu v rámci realizace projektu MAP. Členství v pracovních skupinách je dobrovolné. Pokud jste učitel/ka, rodič, vychovatel/ka, nebo Vám kvalita vzdělávání není lhostejná a chcete se podílet na jejím zvyšování, budeme rádi, pokud se do pracovnách skupin zapíšete i Vy.Pro přihlášení nebo případnou nominaci Vašich kolegů do jednotlivých pracovních skupin, využijte, prosím, přihlašovací formulář, který najdete pro rozkliknutí následujícího odkazu: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfJvEOcbWmmnS4Z5NSV5nxACoEjAbvG0IHHNeKkY3JJsSyVEg/viewform?usp=sf_link.
Přihlašovat se můžete také přes naše webové stránky v sekci Pracovní skupiny.
 
Díky Vašemu zapojení do pracovních skupin se budete podílet na celém procesu společného plánování v území a na aktualizaci dokumentace MAP.
 
 
Můžete se zapsat do 6 pracovních skupin s odlišným zaměřením (více informací o PS naleznete v dokumentu na konci článku):
1. PS pro financování
Obsahem práce je navrhnout, jakým způsobem bude financována realizace aktivit, navržených ostatními pracovními skupinami, zapracovaných do MAP/akčních plánů.
Členství je vhodné pro zřizovatele, ředitele, odborníky v oblasti financování.
2. PS pro rozvoj čtenářské gramotnosti a k rozvoji potenciálu každého žáka
Obsahem práce je výměna zkušeností a odborných znalostí o metodách, pomůckách a postupech, které vedou k rozvoji ČG a k rozvoji potenciálu každého žáka vč. začlenění oblasti digitální gramotnosti a využívání ICT ve vzdělávání v souvislosti s podporou obou gramotností a rozvojem potenciálu každého žáka
3. PS pro rozvoj matematické gramotnosti a k rozvoji potenciálu každého žáka
Obsahem práce je výměna zkušeností a odborných znalostí o metodách, pomůckách a postupech, které vedou k rozvoji MG a k rozvoji potenciálu každého žáka vč. začlenění oblasti digitální gramotnosti a využívání ICT ve vzdělávání v souvislosti s podporou obou gramotností a rozvojem potenciálu každého žáka
4. PS pro rovné příležitosti
Skupina pro rovné příležitosti (rovné možnosti uplatnění se ve společnosti) a k řešení přechodů ve vzdělávání.
5. PS pro polytechnické a zájmové/neformální vzdělávání
Obsahem práce je výměna zkušeností a odborných znalostí o metodách, pomůckách a postupech, které vedou k rozvoji polytechniky a k rozvoji potenciálu každého žáka vč. začlenění oblasti digitální gramotnosti a využívání ICT ve vzdělávání v souvislosti s podporou obou gramotností a rozvojem potenciálu každého žáka. Zároveň se pracovní skupina zaměřuje na zájmové a neformální vzdělávání.
6. PS pro rozvoj jazykové gramotnosti
Obsahem práce je výměna zkušeností a odborných znalostí o metodách, pomůckách a postupech, které vedou k rozvoji rozvoj kompetencí dětí a žáků pro aktivní používání cizího jazyka vč. začlenění oblasti digitální gramotnosti a využívání ICT ve vzdělávání v souvislosti s podporou obou gramotností a rozvojem potenciálu každého žáka.

 

 
Na konci tohoto článku naleznete prezentaci a zápis z projednání spolu s popisem pracovních skupin a prezentací pracovnic Krajského akčního plánu vzdělávání.
 
 
 

Fotodokumentace

IMG_20190214_142327IMG_20190214_140914
 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *